נדל"ן בישראל – Real Estate In Israel

עבודה מול משרדי תיווך

מחפשים דירה ולא יודעים האם כדאי לחפש את הדירה בכוחות עצמכם, או שמא נכון יותר למצוא דירה באמצעות משרדי תיווך? מאמר זה נכתב במיוחד עבורכם. בחרנו להציג את היתרונות והתועלות אותם הינכם יכולים להשיג באמצעות משרדי תיווך. החיסרון היחידי בסיוע במשרדי תיווך, הוא העובדה כי עליכם לשלם עבור השרות, אך אם תעצרו ולו לרגע קט, תבינו כי החיסרון הופך ברגע ליתרון. מהרגע בו אתם שוכרים את שרותו של מתווך, הרי שכל הטלפונים וכל הריצות מדירה לדירה נחסכות מכם, משום שהמתווך מבצע עבורכם את החיפוש בהתאם לקריטריונים אותם אתם מגדירים והזמן שמתפנה מוקצה לעבודתכם ולעשיית כסף בעסקכם, או במקום העבודה בו אתם עובדים.

מדוע משרדי תיווך – יתרונות

משרדי תיווך מחזיקים במספר רב של נכסים שחלקם מצויים בבלעדיות בידי משרד התיווך, דהיינו רק במשרד קיימת הדירה המוצעת למכירה ואינכם יכולים למצוא אותה בשום מקום אחר. לכשתגיעו אל משרד התיווך, תעניקו למתווך שמטפל בכם את כלל הפרמטרים לפיהם אתם מחפשים דירה, בין היתר: גודל הדירה, מצב הדירה (משופצת או לאו), מקום הדירה ביחס לגני ילדים, בתי ספר ומרכזים מסחריים, קומה, עם או בלי מעלית, הסכום המקסימאלי שקיים ברשותכם לרכישת הדירה ועוד. לאחר שיהיו בידי המתווך כלל הפרמטרים אותם אתם מגדירים, הוא יוכל להתאים לכם את הדירה האולטימטיבית עבורכם ביחס לנכסים הקיימים ברשותו. במידה ובמאגר שלו לא קיימת דירה בהתאם לדרישותיכם, הוא יתאמץ ויחפש לכם דירה שאינה במאגר וברגע שימצא אותה עבורכם, יצלצל ויציע לכם לבוא לראותה. חשוב לזכור כי המתווך לוקח אתכם לראות דירות אופציונאליות בלבד, כך שאין אתם צרכים לדלג בין עשרות דירות בכדי למצוא את מבוקשכם אלא להיפך, אחרי מספר דירות בודדות אתם יכולים למצוא את שחיפשתם. יתרון נוסף ומהותי הוא האפשרות להגיע לדירות בשעות שנוחות לכם, משום שלמתווכים מובילים בתחומם יש צרור מפתחות לדירות רבות, כך שברגע בו יש לכם זמן אתם מוזמנים לקבוע עם המתווך ולהגיע לראות את הדירה.

כיצד מאתרים משרד תיווך

קיימים כיום משרדי תיווך רבים ומגוונים בכל חלקי הארץ. אם אין אתם יודעים לאיזה משרד תיווך לגשת, גשו אל כמה משרדים ובקשו מהם לחפש עבורכם את הנכס האולטימטיבי. אם אין אתם רוצים להתנהל אל מול מספר משרדים, הסתפקו באחד, העניקו לו את הקריטריונים שלכם ותנו לו לעבוד. דעו כי משרדי תיווך ניזונים ומתקיימים מעמלת התיווך ועל כן הם עושים את מרב המאמצים על מנת למצוא לכם את הנכס המבוקש. בחרו במשרדי תיווך אשר מחזיקים במספר נכסים רב ככל האפשר, משום שככל שלמשרד יהיו יותר נכסים, כך הסיכוי שתמצאו את הנכס שלכם יגדל באותו האופן.

כמה נהוג לשלם למשרדי תיווך

כל משרדי תיווך גובים את הסכום שנראה להם לנכון, אך על פי רוב הסכום אותו תשלמו ינוע בין 1% ל- 2% מערך הדירה אותה תרכשו ושוב זה עלול להשתנות. עוד לפני שאתם חותמים הסכם עם מתווך, רצויי שתוודאו איתו את העמלה שהוא דורש. במקביל אתם יכולים לנסות ולפתוח איתו במשא ומתן להורדת האחוזים עד כמה שניתן ורק לאחר מכן לחתום על החוזה.

תבנית מאת: Theme Horse התאמה לעברית באדיבות שגיב SEO

תפריט נגישות