נדל"ן בישראל – Real Estate In Israel

הדבר החם הבא הוא דירות ביפו

אין זה סוד כי תל אביב הפכה לעיר בה קשה מאוד לרכוש, או לשכור דירה ועל כן תושבים רבים, החליטו  לנדוד ולחפש דירות ביפו. יוקר המחייה והמחירים שהאמירו בכמה מאות אחוזים, (במרכז בפרט ובארץ בכלל), נתנו אותותיהם ורבים נאלצו לחפש פיתרון מגורים זול יותר, ועל כן רבים עקרו לעבר הערים הסובבות, בכדי להישאר במרכז הארץ.

בשנים האחרונות אנו עדים למגמה חיובית באשר לעיר יפו, אשר הפכה לאחת הערים המבוקשות ביותר. העיר יפו, היא עיר נמל, צמודה לעיר תל אביב, ועל כן היא הדבר החם הבא. רבים השכילו להבין כי מעבר לעיר יפו ורכישת או השכרת דירות ביפו, לא ישנו את החיים בצורה קיצונית, שכן העיר צמודה לתל אביב, ורבים החלו תרים אחר דירות ביפו. ככל שעובר הזמן, מתחילים גם המחירים לנסוק אל על ועל כן מי שמשקיע כיום ברכישת נכס, יזכה בעתיד בתשואה גבוהה מאוד. דירות ביפו יוקרתיות, נמכרות על בסיס יומי, בין אם אתם בוחרים לרכוש דירה מקבלן, או לחילופין לרכוש דירה מיד שנייה.

קצת על יפו

העיר יפו היא חלק אינטגראלי מהעיר תל אביב. בשנת  1949, העיר תל אביב ויפו אוגדו לשתי ערים, תחת אותה רשות. מאז ועד היום, ניתן להן השם תל אביב יפו וראש העיר חולדאי מכהן כראש עיר גם ביפו. ביפו מתגוררים תושבים יהודים וערבים יחד ובאופן כללי ניתן לפסוק כי החיים ביפו שלווים ושלום שורר באזור.

בעיר שכונות רבות: יפו העתיקה, גבעת עלייה, עג'מי, יפו ג', יפו ד', גבעת הרצל, תל כביר, גבעת אנדרומדה, המושבה האמריקאית – גרמנית ועוד.

בעידן האחרון החלו לפתח את האזור ובנייני יוקרה נבנו ביפו ועל כן רבים החלו לחפש לעצמם דירות ביפו. הפרויקטים היותר מוכרים ופופולאריים שאוכלסו במהירות יחסית, הם חוצות יפו, מה שגרם לאוכלוסיה מגוונת לרכוש דירות ביפו ולהתגורר בהם ובמקביל לאנשים אחרים לרצות להצטרף לאזור. המייחד את האזור היא האפשרות לראות לצד בית כנסת, מסגדים, כנסיות ומנזרים.

בעיר יפו מוענקת התחושה כי היא מקבלת לחיקה את כל התושבים הישנים והחדשים, ללא הבדלי דת, גזע או מין.  קיימות דירות ביפו רבות וכיום ניתן למצוא דירה ביפו בקלות יחסית, אל מול העיר תל אביב, אך זה עתיד להשתנות תודות לביקוש העולה.

יפו מתפתחת

בעקבות ואף בזכות הנהירה אל יפו ואכלוס הדירות ביפו, החלו לבצע עבודות פיתוח רבות בעיר. איכות העיר השתפרה רבות, ולפתע הפכה יפו לאזור מושך ואטרקטיבי יותר.

בעבר הגיעו לבקר ביפו בעיקר בגלל שוק הפשפשים, אבולעפיה, תחנת הרדיו גלגל"צ, העיר העתיקה והגלידריות המשובחות, אך כיום פני העיר השתנו ויפו מפורסמת בזכות עצמה.

כבר בכניסה לעיר ניתן ליהנות מהשיפוץ המרהיב באזור השעון, החנויות והמותגים אשר עשו עלייה לעיר, הטיילת המפנקת אשר פותחה, מעגן הסירות בנמל המזמין זוגות אוהבים, שוק האיכרים והתפתחות שוק הפשפשים עד ללא היכר, פתיחה המונית של ברים ומסעדות מלאות עד אפס מקום.

העיר הפכה למקום בילוי בכל שעות היום והלילה וניתן למצוא בעיר את כל סוגי הבילוי האפשריים. דירות ביפו הפכו למקור השקעה, אשר מניב רווחים נאים. ניתן לזהות את המעבר בעיקר בקרב הצעירים שמוצאים את החיבור האולטימטיבי לעיר ואת הידוענים שרוכשים דירות ביפו ומסוקרים בתקשורת ובכך מעלים את הפופולאריות של האזור. אם אתם מחפשים נכס להשקעה, דירות ביפו הן הפיתרון האולטימטיבי עבורכם. דירות ביפו הן מצרך מבוקש, כך שאם אתם מחפשים דירה באזור המרכז, יפו היא עיר מומלצת מאוד, הן להשכרה והן לרכישה.

המאמר בחסות ארמון שיווק נדל"ן ארמון שיווק נדל"ן

מנדל אדריכלים – אדריכל שימור המתמחה ביפו

תבנית מאת: Theme Horse התאמה לעברית באדיבות שגיב SEO

תפריט נגישות