נדל"ן בישראל – Real Estate In Israel

בתים למכירה

כאשר אתם רוצים לפרסם את ביתכם או לחפש בתים למכירה הלוח היעיל ביותר הוא לוח הומלי.

בלוח הומלי יש מבחר עצום של בתים למכירה ובתים להשכרה. האתר של הומלי כולל את הכמות הגדולה ביותר של בתים מצולמים הנמכרים על ידי מתווכים. במאגר המתווכים תוכלו למצוא פירוט הכולל את כל סוגי הנכסים כמו דירות, בתים למכירה, פנטהאוסים, דירות גג, קוטג'ים ועוד.למי שלא מעוניין בתיווך, באתר הומלי תוכלו למצוא גם מודעות של אנשים פרטיים בכל רחבי הארץ.

תוכל למצוא בתים למכירה בכל הארץ: בתים למכירה בחדרה, ת"א, חיפה, אילת, באר שבע ועוד.

האתר של לוח המולי הוא ידידותי, נוח לשימוש ובנוי בצורה ברורה ומפורטת. מודעות של בתים למכירה כוללות את הכתובת שלהם, מספר החדרים, המחיר, הקומה, האם יש מעלית וחניה, האם מקור המודעה פרטי או מתיווך ותאריך פרסום המודעה. הפירוט מאפשר לכם לסנן את המודעות הרלוונטיות ביותר עבורכם כאשר אתם מחפשים בתים למכירה. אתם מקבלים את כל המידע ובוחרים את הנכסים הנמצאים באזור הגיאוגרפי הרצוי, בטווח התקציב שלכם, עם מספר החדרים המתאים וכו'.  באופן זה אתם חוסכים טלפונים מיותרים לבעלי הנכסים בכדי לדלות עוד פרטים על הבית.

פרסום מודעות רגילות של בתים למכירה באתר הומלי הוא חינם! כל שעליכם לעשות הוא למלא את פרטי הנכס ופרטים ליצירת קשר עימכם. אם אתם רוצים לפרסם מודעה מודגשת, העלות היא 49 ₪ ועבור מודעה מובלטת 59 ₪ . אלו מחירים נוחים ביותר למי שרוצה מודעה שתבלוט עוד יותר. את המודעה של בתים למכירה תוכלו לעדכן ולהוסיף לה תמונה אטרקטיבית של הנכס. כשהמודעה כבר לא תהיה רלוונטית וזה יקרה מהר,  ניתן למחוק אותה. אם אתם מעוניינים לפרסם את המודעה גם בחו"ל, המודעות מתפרסמות בשפות נוספות כמו אנגלית, צרפתית ורוסית.כאשר תפרסמו בלוח בתים למכירה של הומלי, הטלפון שלכם לא יפסיק לצלצל. גולשים רבים נכנסים לאתר הומלי ורואים את המודעה שלכם והחשיפה גדולה.

אם אתם מחפשים בתים למכירה ולא מצאתם את מה שחיפשתם אתם יכולים ללחוץ על קישור של משרדי תיווך המפנה אתכם לאינדקס של מתווכים. אפשרות נוספת היא למלא בקשה באתר בה אתם מבקשים שסוכני נדל"ן מאזורכם יפנו אליכם עם בתים למכירה . אתם ממלאים  את הפרטים שלכם ואת פרטי הנכס אותו אתם מחפשים ואתר הומלי יפנה אליכם סוכנים שיציעו לכם מגוון הצעות אטרקטיביות. האפשרות הזו מרחיבה את מגוון הנכסים אליהם אתם נחשפים וכשיוצא נכס חדש לשוק אתם יודעים עליו ראשונים.

תבנית מאת: Theme Horse התאמה לעברית באדיבות שגיב SEO

תפריט נגישות