נדל"ן בישראל – Real Estate In Israel

דירה להשכיר

דירה להשכיר מבוקשת על ידי סטודנטים המחפשים דירה קרוב לאוניברסיטה או המכללה, משפחות העוברות עיר או אזור מגורים ורוצות להתמקם לפני תחילת הלימודים של הילדים, זוגות המחפשים להשכיר דירה קרוב למקום עבודתם ועוד.

כאשר מחפשים דירה להשכיר רוצים למצוא אותה בטווח הקרוב. לוח הומלי כולל מאגר עצום של דירות להשכרה בכל רחבי הארץ. הלוח בנוי בצורה מסודרת ונוחה וכולל את כל הפרטים על דירה להשכיר כמו: הכתובת , מספר החדרים, המחיר, האם היא כוללת מעלית, חניה והאם היא פורסמה על ידי אדם פרטי או מתווך. תאריך פרסום המודעה רשום וניתן לדעת אם היא עדכנית.

אם אתם לא מוצאים דירה להשכיר מתאימה בלוח הומלי, אתם יכולים להרחיב את החיפוש באתר וללחוץ על קישור של אינדקס מתווכים בלוח הכולל רשימת מתווכים ארוכה. אפשרות נוספת היא למלא את פרטי דירה להשכיר בה אתם מעוניינים ואת הפרטים שלכם. צוות הומלי יפנה אליכם סוכני נדל"ן שיציעו לכם דירות נוספות להשכרה. בנוסף, בכל מודעת תיווך של דירה להשכיר בלוח יש קישור לאתר של מתווך ובו דירות נוספות להשכרה. באופן זה תוכלו להיות עם היד על הדופק ולדעת ראשונים על דירות להשכרה שזה עתה  יצאו לשוק, או להיות מודעים לדירות שעוד לא צפיתם במודעה שלהם.

חלק מהמודעות בלוח הומלי מלוות בצילום הנכס וכך אתם יכולים להתרשם ממנו בצורה מוחשית. הפרוט הרב של המודעות חוסך לכם טלפונים רבים וזמן, הדרושים בכדי לברר עוד פרטים לגבי דירה להשכיר. אתם מתקשרים רק כדי לקבוע מתי לראות ואין לכם צורך לשאול לגבי מחיר או מיקום.

אם אתם צעירים המחפשים דירה להשכיר עם שותפים, לחצו על הלינק "שותפים" ותקבלו רשימה של דירות עם כתובת, מספר החדרים בדירה, האם הכניסה מיידית או לתאריך מסוים, איזה שותף חסר, האם שותף שני, שותף שלישי וכו'. כמו כן רשומה תקופת השכירות ואם יש אופציה להארכת החוזה.

את המודעות בלוח המולי תוכלו לעדכן ולהקפיץ וכשהן כבר לא יהיו רלוונטיות, תוכלו למחוק אותם בכדי שהטלפונים יפסקו. הפרסום של המודעות הסטנדרטיות בלוח הומלי הוא חינם! אם אתם רוצים מודעה בולטת או מודגשת התשלום עבורה נמוך ואטרקטיבי. הפרסום של דירה להשכיר בלוח הוא אפקטיבי ואנשים רבים נחשפים אליו. אם אתם רוצים להרחיב את הפרסום לחו"ל ניתן לפרסם את המודעה של דירה להשכיר בשפות נוספות כמו צרפתית, אנגלית ורוסית.

תבנית מאת: Theme Horse התאמה לעברית באדיבות שגיב SEO

תפריט נגישות